  • Data: 2010-11-29 10:05:13
    Temat: Re: Prawo do odmowy badań?
    Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:icvgbt$5im$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał

    > Badanie okresowe polega na wypisaniu dla pracodawcy faktury na kilka dych.
    > W tym czasie, dla przerwania krępującej ciszy, pada zdawkowe pytanie "Jak
    > się pan czuje? Dobrze? No to dobrze." i tyle. Przynajmniej ja tak miałem
    > :)

    To moze u Ciebie :-)
    Ja bylem na badaniach okresowych (kontrolnych). Pracuje w ZPCh, badania mamy
    regularnie robione. Co sklada sie na badania? U mnie bylo:
    1. morfologia
    2. mocz
    3. cukier we krwi
    4. przeswietlenie pluc
    5. Okulista (dawniej mialem jeszcze laryngologa i stomatologa)
    6. "badanie ogolne" (cisnienie, waga, wzrost)
    7. szczegolowy wywiad lekarski (lacznie okolo 40 pytan o przebyte choroby
    itd)
    malo tego, wyszedl mi zbyt wysoki poziom cukru we krwi, musialem badanie
    pwtorzyc, inaczej nie dostal bym zaswiadczenia o zdolnosci do pracy.