  • Data: 2012-10-10 12:43:47
    Temat: Re: Powinien, czy musi
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 10 października 2012 11:47:24 UTC+2 użytkownik witek napisał:
    > Kris napisal, ze jego wlasny post wyswietla mu sie dobrze na jego
    >
    > wlasnym komputerze.

    Nic takiego nie napisałem. Napisałem że Przemka post wyświetla się na moim komputerze
    normalnie a skoro Lawie nie wyświetla się normalnie to pora aby zmienił czytnik.
    Lawa ma ewidentnie jakiś skopany czytnik bo średnio raz dziennie na różnych grupach
    zwraca w głupi sposób uwagi o kodowaniu itp gdzie ja kwestionowane przez niego posty
    widze prawidłowo. Zresztą pewnie nie tylko ja skoro pozostałe osoby zuwag nie
    zgłaszają. Zapewne Lawa ma ustawienia zgodne z "netetykietą" z przed kilkunastu lat
    ale powtarzam, czasy sie zmieniły, coraz więcej osób korzysta np z googlegroups a tu
    ustawienia sa jakie są i tego nie zmienimy.Uniwersalne czytniki sobie radzą a że
    czytnik Lawy sobie nie radzi to trudno.

    > perfekcyjne porównanie.
    >
    > po co ustawiac strone kodową, skoro po upiornym odcyfrowywaniu krzaczków
    >
    > zrozumiałeś co napisałem

    Widzisz ja poprawnie widze posty Przemka i Twoje i Lawy.
    Skoro Lawa nie widzi poprawnie postów Przemka to niech zmieni czytnik na uniwersalny
    albo przesiądzie się na googlegroups;)

    > Po co ci asfalt skoro, po godzinie po zaoranym polu tez dojechałeś.

    Raczej "dinozaury" korzystają z drogi brukowej(bo wczesniej to był szczyt
    technologicznych możliwości) i nie zauważają że juz gładziutki asfalt wszedzie jest;)