  • Data: 2012-10-10 19:03:15
    Temat: Re: Powinien, czy musi
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kris" <k...@g...com>

    > Teraz znajdz mi ustawienie kodowania w jego nagłówku.

    Ale o co chodzi?
    Po co mam czegoś szukac w jakiś nagłówkach?
    --
    Po to, by rozkodować tekst. Teksty w internecie mogą być kodowane na wiele
    sposobów. By je bezproblemowo rozkodoywać dla pokazania trzeba zadeklarować

    Posty Przemka wyswietlaja mi sie prawidłowo co napisałem.
    --
    Widać twój "czytnik" forsuje kodowanie, którego nie zadeklarowano

    Myslę że innym osobom tez się wyswietlaja prawidłowo bo jakos masowo nie
    protestują.
    --
    Całkiem możliwe. Ciągle jednak artykuł nie zawiera deklaracji kodowania,
    które umożliwia rozkodowanie artykułu wszystkim czytnikom a nie tylko tym,

    A skoro jego posty czytam prawidłowo to zakładam że ma w swoim czytniku
    wszystko ok.
    --
    Coś niewątpliwie jest, ale ... np twoich artykułów nie da się cytować w
    najpopularniejszym czytniku. W ten sposób utrudniasz innym korzystanie z