  • Data: 2012-10-10 16:34:48
    Temat: Re: Powinien, czy musi
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Kris wrote:

    > Ale o co chodzi?
    > Po co mam czegoś szukac w jakiś nagłówkach?

    Bo tam jest problem.

    > Posty Przemka wyswietlaja mi sie prawidłowo co napisałem.

    Co nie znaczy, ze sa prawidlowo skonstruowane.
    Kazdy wariat bedzie do upadlego powtarzal ze jest zdrowy.

    > Myslę że innym osobom tez się wyswietlaja prawidłowo bo jakos masowo nie
    protestują.

    bo tu juz mas od dawna nie ma. a reszcie sie po prostu nie chce na
    glupoty odpowiadac. mi juz tez powoli nie.

    > A skoro jego posty czytam prawidłowo to zakładam że ma w swoim czytniku wszystko
    ok.

    bledne założenie.
    miałeś logikę.

    > Lawa ma podobno wzorcowo ustawiony czytnik itp a coś mu sie ostatnio pokaszaniło bo
    jeden tekst wysłał kilkakrotnie na rózne grupy;)
    nie na temat

    > Ale za co mam Ciebie przepraszać? Za to że napisałem że teksty Przemka odczytuje
    prawidłowo?

    popros przemka, zeby wrzucil post na pl.test i opublikował jaką dostał
    odpowiedz.
    A potem sie zastanow jeszcze raz.