  • Data: 2012-10-10 02:37:00
    Temat: Re: Powinien, czy musi
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek Lipski wrote:

    > Przy o połowę niższym napięciu Twoje lampki nie świeciłyby tak samo
    > dobrze. Spraw sobie jakiś autotransformattor i sprawdź jak nie wierzysz.
    > Tak więc owo "inteligentny inaczej", to raczej do siebie kieruj...

    a dostarczyc ci zarówki na 110 V?
    I jak bedziesz twierdził, ze sie palą, to ci pokażę cały kontynent, zeby
    ci udowodnić, że sie nie palą, świecą tak samo jasno jak u twojego
    sąsiada i na pewno są dobre i to twoje gniazdko jest skopane a nie moje
    żarówki, bo przeciez u mnie "sie wyświetla dobrze".

    > Po co? I tak dajesz radę czytać co piszę.

    Po co ci równy asfalt, skoro można jeździć po zaoranym polu?

    > Po co? Jak ktoś nie doczyta tego co piszę, to straty nie będzie dla
    > nikogo...

    to chyba jedyny sensowny argument.