  • Data: 2003-02-21 15:33:23
    Temat: Re: Policjant i jego uprawnienia
    Od: "Leszek" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sall" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b35amm$9vs$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > A na jakiej podstawie policjant stwierdził że przekroczyłem prędkość jeśli
    > nie miał homologacji która obowiązuje tak samo jak mnie dowód
    rejestracyjny,
    > czy też badanie techniczne.

    Wszelkie potrzebne dokumenty tzn. homologacje i legalizacje leżą w jednostce
    policji w której pełni służbę pracujący urządzeniem policjant.Pokój nr 6 ;)

    > A dlaczego policjanci nie sprawdzają prędkości na podstawie np. wiatraczka
    > odpustowego na który nie jest wymagana homologacja? ;-)

    Jeśli sąd dopuści jako dowód w sprawie wskazanie wzmiankowanego przez Ciebie
    wiatraczka no to cóż.
    Pozostanie Ci udział w 9 rozprawach i na koniec grzywna którą w bezsilnej
    złości i tak będziesz musiał zapłacić.

    Pozdr
    Leszek