  • Data: 2008-02-06 18:38:30
    Temat: Re: Podwójna darowizna - pewne skomplikowanie ;)
    Od: H...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Lut, 16:10, "FiONA" <1...@o...eu> wrote:

    > Ale jeśli rozdzielisz to w czasie np 1 rok, to nikt nie przyczepi się.
    > W międzyczsie lepiej upewnijj się że masz zapis w testasmęcie dziadka (choć
    > od zachówków cię to nie uchroni)
    >
    > rgds

    "1. US się przyczepi. Bo transakcja miała na celu ominięcie podatku."
    dzwonilem juz do 3 roznych urzedow skarbowych i w kazdym mi
    powiedzieli ze urzad nie ma prawa sie przyczepic jezeli zezwala na to
    prawo to oni nic nie moga zrobic ?? hmm co wy na to ? jeszcze jutro
    podzwonie po jakis glownych urzedach, a i powiedzcie jezeli ciocia
    mieszka w bolesławcu, dziadek w klodzku ja w tychach ? to ktory urzad
    skarbowy bedzie ta sprawe rozpatrywal ? chce darowine cioci na dziadka
    i dziadek na mnie w ten sam dzien zrobic na 1 akcie notarialnym.