  • Data: 2008-02-07 00:46:27
    Temat: Re: Podwójna darowizna - pewne skomplikowanie ;)
    Od: P...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    no podatek od darowizny czy sprzedazy gdy jestem w 3 gr. placep odatek
    jesli nie minelo 5 lat ,

    to panowie wreszcie jak bedzie da sie zrobic tak ze cioctka na dziadka
    darowizne i odrazu dziadek na mnie, bez placenia podatkui TAK, lub
    NIE :) jest ktos w stanie to jasno stwierdzic ? i dajmy na to 2
    przykladu odrazu w ten sam dzien darowizna na dziadka i na mnie lub
    darowizna na dziadka i np: za tydzien dla picu na mnie,

    Poradzcie mi cos bo nie mam pieniedzy na prawnika :( dzieki