  • Data: 2008-02-08 08:46:48
    Temat: Re: Podwójna darowizna - pewne skomplikowanie ;)
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek Lipski wrote:

    > No ale dziadekl żyje i za życia coś podaruje. To co mają do tego
    > spadkobiercy?? To dziadka własnośc póki co, a nie ich.

    To że jakby dziadek nie podarował to byłoby ich.
    Dziadek może podarować, spadkobiercom nic do podarowanej rzeczy.
    Spadkobiercy mają tylko prawo do finansowego "co łaska" od obdarowanego
    wysokości połowy tego co by dostali gdyby nie podarował.

    Nie pytaj mnie dlaczego tak jest, bo odpowiedź brzmi, bo tak jest.
    Koniec kropka. Niezadowolenia i żale wylewać na alt.pl.polityka lub
    alt.pl.dodupyztakimprawem.