    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Paszporty covidowe
    Date: Wed, 15 Jun 2022 07:25:09 +0200

    W dniu 14-06-2022 o 23:12, Dawid Rutkowski napisał:
> [...]
    ne-do-konca-czerwca-2023-r-1153228

    > Za dużo się ich naczytałeś, to jest zaraźliwe jak priony.

    no to popatrzmy co się dzieje w Chinach - zablokowano wielu osobom
    depozyty. Ludzie idą protestować. Ich paszporty w trakcie tracą ważność
    i są ścigani, bo osoba z czerwonym odczytem paszportu na zewnątrz
    traktowana jest prawie jak przestępca. Tak, tak na pewno ma to cokolwiek
    wspólnego ze zdrowiem....

    --
    http://zrzeda.pl