  • Data: 2020-07-02 22:16:36
    Temat: Re: PRZYŁAPANO na dopisywaniu X-ów na kartach do głosowania
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.07.2020 o 21:30, J.F. pisze:

    > A w sondazach z TVP czy TVN ? :-)

    Nie mam telewizora. Czasem zaglądam na tvnwarszawa w necie. Powiedzmy że
    według tych na wp, bo na te na gazecie biorę poprawkę.

    > moze trafiles na popularna godzine, a moze u Ciebie byla taka liczna
    > komisja.

    3000 tysie uprawnionych dwa zagłosowanych. 12 godzin razy 60 minut razy
    cztery biurka podzielić prze 2k = 1,44 minuty na łba. Niby jakiś zapas
    jest, ale wcale dużego szczytu nie trzeba żeby zrobić kolejkę.

    > No ale bylo tych 30 osob, i teraz jeszcze musialby byc zmasowany atak
    > emerytow zeby to znaczaco wydluzyc ...

    Wystarczy 1 co minutę i cały czas stroisz. 60 na godzinę. A msza co
    godzinkę... Tak na poważnie - jeśli ten pomysł wejdzie to będzie
    doskonały wałek wyborczy pod pretekstem szlachetnych intencji - czyli
    kwintesencja pisowskości.

    > Eee tam - zrobi wam Srebrna House i pomnik Kaczynskiego.

    I znów aleje kaczyńskiego i zwolni wszystkich ze spółek miejskich i
    pozatrudnia czynowników, pounieważnia wszystkie przetargi i zatrzyma
    inwestycję na następne dwa lata. Potem będą szkodzić bezinteresownie, bo
    dla nich warszawiacy to wrogowie - on rozrużniają tylko naszych i
    wrogów. A w warszawie od zawsze przegrywają (no dobra póltorej dekady
    temu lech wygrał, ale to jak wspominanie remisu na wembley) Wydawało
    się, że janowa nie da się spierdolić bo to samograj, a jednak się udało
    doprowadzić do ruiny.

    > A na dlugo ten komisarz ?

    OIDP trzy miechy. Akurat żeby zrobić czystkę i zabetonować swoich. Chyba
    że się przedłuży bez żadnego trybu.

    > Na urlopy w tym roku nie bylo troche za wczesnie ?

    A skąd artykuły o drożyźnie nad morzem? Popatrz na listę laureatów -
    ponad połowa to miejscowości turystyczne i frekwa robiona głosami
    zamiejscowych z zaświadczeniami do głosowania poza miejscem
    zamieszkania. Pisiory strolowały się same;)

    > Wystarczy, ze stroz z ambasady wrzuci do pieca :-)

    Sekretarka się spóźni i biuro podawcze będzie zamknięte. Okaże się że
    ktoś shackował stronę ambasady i pójdzie na adres rosyjskiej, rura
    pęknie. Wiesz - jak ktoś ma pecha, to nieszczęścia chodzą parami albo i
    czwórkami. A jak ktoś ma władze to pechowi opozycji może pomóc. Na
    sąsiedniej grupie filip twierdzi, że jak jest okazja żeby dosrać
    opozyycji to rolą polityka jest to robić.

    > Moze swiadczyc o oszustwie.
    > Szczegolnie jak sie porowna z pierwsza tura.

    I co zrobisz? Do zerokratury zgłosisz, czy do sądu najwyższego od razu.
    Sąd stwierdzi, że wygląda chujowo ale dowodów nie ma. Zamykam.

    > ale kto konkretnie w tej poczcie ?

    Naczelnik, stróż nocny, służby specjalne? A co za różnica - będzie
    leżało niepilnowane, albo "pilnowane" przez ludzi wyznaczonych przez
    władzę. Naprawdę tak nisko cenisz naczelnika państwa, żeby jakiś worków
    nie mógł przegrzebać w państwowej instytucji zarządzanej przez
    przydupasa, którego właśnie mianował?

    > Koperty potrafia byc przezroczyste dla podczerwieni, ale trzeba sie
    > dogadac z programista od skanerow w sortowni :-)

    Na wykopie było - pod światło widać. Ale ja nie o tym - nikt się nie
    będzie bawił. Masz karty, masz dane potrzebne do ich wypełniania.
    Wypełniasz zabierasz stare, wrzucasz nowe, komisja anonimiuje i nie ma
    dowodów. Ilość się zgadza, dla niepoznaki można wrzucić2% niewżnych i
    10% na trzaskowskiego. I co - i chuj. Wygląda podejrzania - nawet nie,
    bo przecież jedyne co będzie w protokole to ilość kart otrzymanych - ta
    się będzie zgadzać i nieważnych - a czemu miały by być? Dorzucisz
    procent na dudę i nie ma możliwości udowodnienia tego. To co dalej
    wątpisz? Ja bym był raczej zdziwiony gdyby nie skorzystali z mechanizmu,
    który sami na tą okazję stworzyli. Pech ich że tylko 1% się dopisało, bo
    w założeniu mieli sami dorzucać tyle głosów co by chcieli.

    > Ale malo tych glosow ma. Wiecej nie bedzie miala, bo zgloszenia obecnie
    > po stronie samorzadow.

    1% przy obecnych sondażach to bardzo dużo. Tragedią jest to, że to jest
    realny scenariusz. Ba w założeniu miał być bez ograniczeń:(

    > I musialaby koperty podmieniac.

    Przypomnij proszę - kto drukuje koperty? Z jakich powodów wydrukowano
    ich w niewyborach ponad trzy miliony więcej niż uprawnionych. Nie zapala
    ci się lampka?

    > srednio bedzie widac, ale ... ktore glosy gubic ?

    Będzie widać - jest liczba zgłoszonych do głosowania korespondencyjnego
    i licza odebranych pakietów od poczty. No ale po co kombinować, jak
    można wrzucić swoje.

    > a kazda placowka nowa kierowniczke ? czy kto tam kluczami dysponuje ...

    A każda naczelnik(czka) szefa. W porównaniu z całą resztą możliwych
    przekrętów podmianka worka na poczcie jest najprostsza. Naprawdę nie
    doceniasz psiów jeśli uważasz, że mając cały zarząd w ręku nie mają
    możliwości dobrania się do przesyłek.

    > No i zaniesc mozna bezposrednio do komisji.

    Nie można - choćby dlaego, że jak odbierasz papiety to komisja jeszcze
    zamknięta. Poza tym to nie od listonoszy zależy gdzie chcą to sobie nosić.

    > No jak, ponoc wszystko bylo gotowe, z wyjatkiem ustawy.

    W sumie racja;) Ale i tak by spierdolił;)

    > Mozna i tak, ale jak sie narod oburzy, to nastepnych wyborow mozesz nie
    > wygrac ..

    A czemu miałby się oburzać - suweren chce a reszta to zdrajcy i
    antypolacy. A skoro ustawiasz właśnie wybory to przecież nie po to, żeby
    się następnymi przejmować - to droga bez odwrotu, następne też trzeba
    ustawić.

    > takie jednostronne sie rzuci w oczy ...

    No i co z tego. Jednostronność tvpis, tk, neokrs, sn, prokuratury na ten
    przykład też rzuca się w oczy. Łamanie konstytucji również. Na nikim już
    to nie robi wrażenia. To już nie jest państwo prawa. Teraz to się odbywa
    "bez żadnego trybu".

    > A tu widzisz - komisje mieszane ...

    Napisałem ci gdzie będą wałki i jakie.

    --