  • Data: 2020-07-02 22:59:42
    Temat: Re: PRZYŁAPANO na dopisywaniu X-ów na kartach do głosowania
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik napisał(a) w wiadomości:
    <5efe3089$0$537$65785112@news.neostrada.pl>...

    >Nigdy nie byłem członkiem komisji, toteż nie jestem w stanie zająć
    >stanowiska, na ile poszczególni członkowie mają możliwość działania na
    >własną rękę. Wydaje mi się, ze ten był akurat po prostu oszołomem. Ale
    >tylko "wydaje".

    W małych miejscowościach często cała komisja jest "pisowska".
    Większe szanse, że po prostu mogą udawać, że nie widzą.
    Jest jeszcze możliwość jak w Austrii - za mała różnica w wynikach
    i kazano powtórzyć wybory.
    No i opcja realna: w 2 tygodnie po I turze wzrośnie ilość zachorowań
    i kwarantanny. Z racji zagęszczenia przede wsztstkim w większych
    miastach.

    Czy nie można byłoby ponumerować kart, kopia numeru na kuponie,
    który można urwać i zachować. Potem dla chętnych kilka dni na
    weryfikację co się stało z moją kartą i jak została zaliczona?

    Arek