  • Data: 2004-10-27 19:21:01
    Temat: Re: Oświadczenie ustne
    Od: Kasia<a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    >
    > Zawarłem umowę o zakazie konkurencji, w myśl której powinienem
    jednorazowo
    > złożyć oświadczenie (nie sprecyzowano formy tego oświadczenia), że
    nie
    > prowadzę działalności konkurencyjnej. Podczas rozwiązywania umowy
    o pracę
    > złożyłem oświadczenie ustne, że będę pracował w przedsiębiorstwie
    xyz, które
    > to przedsiębiorstwo nie jest konkurencyjne w stosunku do
    dotychczasowego
    > pracodawcy. Pytanie brzmi, jaki przepis reguluje ważność składanych

    Art. 60. KC Z zastrzeżeniem wyjątków w ustawie przewidzianych, wola
    osoby dokonującej czynności prawnej może być wyrażona przez każde
    zachowanie się tej osoby, które ujawnia jej wolę w sposób dostateczny,
    w tym również przez ujawnienie tej woli w postaci elektronicznej
    (oświadczenie woli).

    -> http://usenet.pomocprawna.info