  • Data: 2014-03-24 19:03:41
    Temat: Re: Oświadczenie - festiwal PYRKON w Poznaniu...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sundayman" napisał w wiadomości

    >no, już po zabawie :)
    >Młodemu nie na łeb nie spadło szczęśliwie.
    >Ale zastanawia mnie, kto tam wpada na takie pomysły ?
    >Bo od razu mi się wydało podejrzanie takie cóś...

    Madry organizator :-)

    Tam jest jeszcze drugie dno - organizator niewiele organizuje, duzo
    zalezy od uczestnikow.
    Jak jeden drugiego uszkodzi ... czy organizator odpowiada ?

    IMO - najrozsadniej to byloby impreze ubezpieczyc, w regulaminie
    napisac "uczestnicy sa ubezpieczeni do kwoty 10 tys zl" czy
    "organizator odpowiada do wysokosci 10k pln", a komu sie kwota nie
    podoba, to niech nie kupuje :-)

    J.