  • Data: 2004-01-29 07:28:53
    Temat: Re: Odszkodowanie z OC
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 28 Jan 2004 20:28:01 +0000 (UTC), na pl.soc.prawo, Wiesław Polak
    napisał(a):

    > Dzień dobry! Jestem tu poraz pierwszy, a przybywam bo mam problem.
    >
    > Miałem kolizję, nie z własnej winy, sprawca ubezpieczony w "Warcie".
    > Czy "Warta" ma obowiązek wypłacić mi - na moje żądanie - kwotę odszkodowania
    > 5.600 zł (tzn. równowartość samochodu), która jest mniejsza od przewidywanych
    > przez "Wartę" kosztów naprawy? Podkreślam, że ze względów technicznych
    > naprawa jest możliwa (uszkodzenia ograniczają się w zasadzie do karoserii.
    >
    > Pozdrawiam wszystkich tu obecnych
    >
    > Wiech

    Możesz jedynie zarządać żeby sobie zabrali pozostałość wycenioną i
    wypłacili ci pełne odszkodowanie.
    Druga sprawa to kwestia wyceny pozostałości.
    Możesz spróbować udowodnić, że żaden skup samochodów powypadkowych nie chce
    zapłacić kwoty 2.400 zł za pozostałość ( a np.: 1.000 zł) i zarządać
    różnicy.

    Mieczysław