  • Data: 2010-02-05 15:59:10
    Temat: Re: Ochroniarz w markecie i rewizja plecaka
    Od: basteku <b...@N...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    tak na wstepie :) niech mi ktos napisze, ze to nie jest bezsensowna
    wymiana zdan ???

    Niech bedzie, ze nie mam racji jezeli chodzi o zagladanie do plecaka
    przez ochroniarza .. niech bedzie ze to jest niezgodne z prawem ... ale
    jaki jest sens prowadzenia takiej dyskusji jak Jotte ze mna prowadzi ??
    Przeciez to nie ma nic wspolnego z opisanym problemem przez watkotworce.

    W dniu 2010-02-05 15:27, Jotte pisze:
    > No i już.

    i co w zwiazku z tym ???

    > Wiem. To zresztą nie jest jedyna pozycja w twoim zestawie braku
    > umiejętności.

    Jaka w tym jest merytoryczna odpowiedz na moje pytanie ??? ja pisze, ze
    nie umiem czytac w Twoich myslach :) a Ty piszesz, ze wiesz :)
    fantastycznie :) .. Wnosi to cos do problemu zaprezentowanego przez
    watkotworce ???

    > Wątpię.

    Watpi w to, ze ja cos rozumiem ?? czyli prowokacja :) i po co ?? aby
    posty nabijac ??? gdzie konkretna dyskusja ?? po co takie wstawki :)

    > Jak to? Napisałem to przecież jasno i w sposób przystępny dla
    > przeciętnie kumatej osoby.

    Kolejne wyrwanie z kontekstu kawalka cytatu i odpowiedz :)

    > Bywa, że tak. Takie właśnie sprawiasz wrażenie.

    chyba nie bede sie powtarzal :)

    > Dobra decyzja.

    gdzie kontekst ??

    > Na twoim miejscu też bym tak zrobił.
    > Na szczęście nie jestem na twoim miejscu.

    Gdzie tu sens dyskusji ??

    I dalej tak samo ... bez sensu wyciete zdania i komentarz :)
    Tak przy okazji Tobie nigdy nie zdarzylo sie bledu ortograficznego
    popelnic ??

    Pozdrawiam
    Bastek