  • Data: 2010-02-05 16:00:43
    Temat: Re: Ochroniarz w markecie i rewizja plecaka
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-05 13:46, basteku pisze:

    > Jeszcze raz zaznacze, ze nie mam na mysli faktycznych osilkow, ktorzy
    > mysla, ze sa nie wiadomo kim i silowo takie sprawy zalatwiaja, a
    > normalnych ochroniarzy wykonujacych uczciwie swoja prace. Po prostu
    > zapytaja czy moga zagladnac. Odpowiadasz nie i potem pojawiaja sie takie
    > posty na grupie ...

    Czasami bramka zawyje, człowiek wszystko wyciąga z aktówki, ochroniarz
    sprawdza rzecz po rzeczy przy bramce czy zawyje. Potem się okazuje, że
    taka teczka ma wszyte jakieś zabezpieczenie, czy ewentualnie jakaś
    książka wypożyczona z biblioteki, czy nie zdjęte przez kasjerkę
    zabezpieczenie z jakiegoś droższego kosmetyku.

    --
    animka