  • 611. Data: 2023-02-22 16:28:45
    Temat: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.02.2023 o 12:08, J.F pisze:
    > Bywaja. I uwazasz, ze AED to jakis inny respirator ?

    Zdecydowanie nie.
    --
    Robert Tomasik

  • 612. Data: 2023-02-22 17:23:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 22 Feb 2023 16:02:57 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Trzeba, i załoga często jest przesłuchiwana - zwłaszcza, jeśli jest
    > wcześniej, niż Policja.

    To trzeba by najpierw postawic zarzut ze zabiła pacjenta.
    W Łodzi to przeciez uzasadnione :-(

    > Trzeba - ty powodem jest konieczność ustalenia tożsamości.

    > Nie trzeba. To nie jest czynność procesowa, tylko
    > administracyjno-porządkowa.

    Ok, ale po co ustalac tozsamosc gapiow przy naturalnej smierci ? :-)

    J.

  • 613. Data: 2023-02-22 17:42:32
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.02.2023 o 17:23, J.F pisze:

    > To trzeba by najpierw postawic zarzut ze zabiła pacjenta.
    > W Łodzi to przeciez uzasadnione :-(

    Albo zgwałcenia, bo mają ze sobą narzędzia.

    By wiedzieć, kto ta był?

    --
    Robert Tomasik

  • 614. Data: 2023-02-22 17:48:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    A tak jakos napisałes:

    > O ile pamiętam, to jeszcze był tam argument, że załoga Pogotowia użyła
    > respiratora. No ale to było później, a respirator w karetce jest inny,
    > niż AED (przeważnie).

    Wiec nie wiadomo, o co Ci chodziło.

    J.

  • 615. Data: 2023-02-22 17:55:23
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.02.2023 o 17:48, J.F pisze:

    > Wiec nie wiadomo, o co Ci chodziło.

    O ile pamiętam, jednym z argumentów za koniecznością wydania AED było
    to, ze załoga pogotowia użyła respiratora. Ale nie chce mi sie szukać.

    --
    Robert Tomasik

  • 616. Data: 2023-02-22 18:01:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 22 Feb 2023 17:42:32 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Albo zgwałcenia, bo mają ze sobą narzędzia.

    Ale zgwalcenia nie zgloszono.

    (choc jakby sie tam jakis pedofil pojawil ..)

    Ale po co wiedziec?
    Cos podejrzewasz? :-)

    J.

  • 617. Data: 2023-02-22 19:38:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.02.2023 o 12:25, J.F pisze:

    > Ja rozumiem, że ratownik ma kupę ludzi na basenie do pilnowania,
    > i nie może tak sobie schodzic z posterunku.
    > Szczególnie, jak dyrekcja tnie koszty i ratownikow nie ma nadmiaru.

    No akurat mieli, bo poszła ratowniczka.

    > AED obowiązkowym wyposażeniem basenu nie jest, tym niemniej,
    > jak basen kupił, to nie po to, żeby wydawano byle komu ...

    Mniej więcej tak samo jak apteczka samochodowa. Ostatnio SKM ratował
    zdechlaka na peronie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 618. Data: 2023-02-22 19:40:00
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.02.2023 o 12:15, J.F pisze:

    > Zaraz zaraz - kto informuje?
    > Bo ciało moze znalezc policja w czasie patrolowania,
    > lub jakis postronny obywatel, ktory zapewne zadzwoni pod 112.
    >
    > I co dalej?
    >
    > W ktoryms momencie nastąpi podejrzenie, że ciało jest martwe ... i co
    > dalej?

    stawia się zarzuty temu, co znajduje się najbliżej:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 619. Data: 2023-02-22 21:20:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > O ile pamiętam, jednym z argumentów za koniecznością wydania AED było
    > to, ze załoga pogotowia użyła respiratora. Ale nie chce mi sie szukać.

    Znów się po prostu pomyliłeś, ale się ni diabła nie przyznasz.

    I teraz rozumiecie - kulson stawia komuś zarzuty z dupy i najwyżej potem
    przyzna że się "pomylił"? Przecież robert nawet jak mu podasz żródło to
    stwierdzi, że nic takiego nie napisał. Jak mu podasz cytat, to będzie
    twierdził, że nic takiego tam nie jest napisane. I tan sam kulson w
    razie czego stwierdzi, że się mylił co do numerka? Nie - prędzej
    niewinną osobę do pierdla wsadzi niżby miał przyznać że zły numerek wpisał.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 620. Data: 2023-02-22 23:45:40
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22.02.2023 o 18:01, J.F pisze:
    > Ale zgwalcenia nie zgloszono. (choc jakby sie tam jakis pedofil
    > pojawil ..)

    O wielu lat ścigamy to z urzedu i nie trzeba zgłaszać.

    > Ale po co wiedziec? Cos podejrzewasz? ?

    JA jeśli zacznę w przyszłości?

    --
    Robert Tomasik