eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego] › Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
  • Data: 2023-02-03 14:54:07
    Temat: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 03.02.2023 o 14:14, J.F pisze:
    > Chyba sie mylisz, bo po co ten Pavulon.

    Żeby już była "skóra", bo inna załoga zgarnie wynagrodzenie. Scenariusz,
    że ratujesz pacjenta, ale na wszelki wypadek dajesz rodzinie wizytówkę,
    by zamówili trumnę i kondukt byłby dość kuriozalny.

    > Ostroznosc musi byc po stronie prokuratury, bo oni to dobrze
    > wiedzieli, czy sie spieszyli, czy zwlekali ... No ale ponoc opóźnien
    > nie bylo ... zdaniem prokuratury.

    To przykład umiejętności rozumienia takich komunikatów. Jak chciałbyś
    takie późnienie stwierdzić? Przecież nie pisali w dokumentacji, że
    wyjeżdżają później, by pacjent mógł umrzeć, zanim dojadą. No i tez
    prędkość jazdy jest ocenna. Kierowca odpowiada za bezpieczne dojechanie.
    Jak stwierdzisz, że przesadził w ostrożności i mógł bardziej brawurowo
    jechać? I to jeszcze po fakcie.

    > A w USA ponoc "prywatne".

    Po pierwsze nie wiem, czemu akurat USA ma być wzorem. Po drugie chyba
    nie, a przynajmniej nie wszędzie. Przynajmniej opierając się na filmach.

    > A mozna by powiedziec, ze kazdy dzien zwłoki to jakies ofiary ..

    Chcę wierzyć, ze tych ofiar dodatkowo nie było.

    --
    Robert Tomasik