eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoRe: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego] › Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
  • Data: 2023-01-30 21:52:34
    Temat: Re: No co za pszypadeq [708_000 PLN za "przepraszanie" Radka Sikorskiego przez Kaczyńskiego]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 30 Jan 2023 21:05:03 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Nie da, jak nie wskażesz racjonalnych przesłanek swoich podejrzeń.

    No to mowie - siedzialem w barze w Zakopanem, i obok nieznani ludzie
    mowili, ze Nowym Sączu u policjantow wszystkie narkotyki zalatwią,
    a dowodzi nimi taki jeden starszy z wąsami, ktory ma ksywe Kulson :-)

    > To ustalmy, co ile czasu prokuratura powinna ogłaszać listę polityków,
    > którzy są "czyści". I od razu kogo ma ta lista objąć?

    Jest taka wersja, zeby po kadencji od razu posadzic kazdego na rok,
    bez sądu :-)

    > Ale tu nie ma znaczenia to, czy pobili. Nie w tym rzecz, ze raz na czas
    > udaje się im trafić. Równie dobrze można chodzić pod cmentarz, spisywać
    > z nekrologów nazwiska i pisać artykuły, że zostali zamordowani.
    > Wcześniej, czy później trafisz i będziesz pierwszy. Jak ktoś zmarł, to
    > nie można wykluczyć również, że go zamordowano. Sam fakt, że nie ma na
    > to żadnych dowodów przecież tego nie wyklucza. Tylko, czy to jest to
    > dziennikarstwo, o które nam chodzi?

    Statystycznie mozesz miec racje, ale czemu to tak duzo osob umiera w
    czasie waszych interwencji?

    > I teraz mam odpalić Google i szukać, licząc na to, że tylko o jednym
    > pisali i akurat trafie w to, co Ty pamiętasz?

    Tak duzo poslow to znow nie pobiliscie, to powinienes pamietac sprawe,
    o ktorej glosno bylo.

    > No i od razu mi napisz,
    > czemu akurat pobicie posła jest szczególnie naganne, bo ja osobiście
    > stoję na stanowisku, że nikogo nie wolno bić. Posła również.

    Calkowicie sie z tobą zgadzam.
    Tylko w przypadku posła jakos trudniej zwalic na pobitego.

    Poseł nazywał sie Wipler.
    Kiedys slyszalem, jak mowil, ze widzial nagranie z monitoringu,
    ktore potwierdza jego wersje, ale ujawnic nie moze, bo prokurator
    zakazal, co chyba brzmi znajomo?

    W innym miejscu
    https://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/artykuly/8338
    48,pobity-posel-domaga-sie-sprawiedliwosci-policja-b
    yly-podstawy-do-interwencji-wobec-wiplera.html

    "Podczas rozmowy z dziennikarzami poseł zastanawiał się, dlaczego
    przez rok służby nie ujawniły monitoringu. Jak mówił, odmówiono mu
    dostępu do nagrań i jego adwokatom, twierdząc, że znajdują się w
    aktach sprawy i nie mogą być upublicznione. Przypomniał, że gdy polscy
    kibice pobili się na gdyńskiej plaży z meksykańskimi marynarzami,
    zapis wideo można było zobaczyć tego samego dnia."

    Posel zostal w koncu skazany ... ale to w I instancji - co dalej ?

    O, przyjal wyrok, wygral pragmatyzm?

    https://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/artykuly/9711
    00,wipler-enklawa-apelacja-ulaskawienie.html

    https://oko.press/przemyslaw-wipler-prawda-przegrala
    -wynagrodzeniem

    A film w koncu opublikowano
    https://www.youtube.com/watch?v=CIUMwzp7lhg