  • Data: 2004-03-02 23:30:46
    Temat: Re: Niewiedza a nielegalne oprogramowanie! Jak to jest?
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    s...@g...pl niebacznie popelnil
    news:rps940tv36i2q3qg2d6m2j03e453qnhcee@4ax.com:

    > Niestety faktura nie jest dowodem legalności oprogramowania, tak
    > samo jak oryginalny CD, dokumentacja...
    > Tylko i wyłącznie umowa licencyjna, w niektórych przypadkach
    > (Microsoft) również certyfikat.
    No nie jest. Bywa. Jestem legalnym użytkownikiem kilku programów,
    których autor w licencji pisze o "dowodzie zakupu" jako warunku
    uznania zawarcia umowy - taki postawił warunek
    Ze spelnienie tego warunku wywodzi i przysługującą pomoc techniczną,
    i prawo do upgrade itp.

    BTW czy łamanie umowy licencyjnej to zawsze łamanie praw autorskich
    -> nielegalność?

    --
    pozdro
    poreba