  • Data: 2004-03-03 17:02:02
    Temat: Re: Niewiedza a nielegalne oprogramowanie! Jak to jest?
    Od: s...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 3 Mar 2004 14:37:36 +0100, "WOJSAL" <w...@g...pl> wrote:

    >Przeciez zakladanie, ze ja jestes paserem tylko dlatego,
    >ze nie sprawdziles kwitow u sprzedawcy jest chore.

    To ciekawe, myślałem że to ja staram się dowieść, że paserstwo musi
    być umyślne.

    >osoby, ktora wystawia faktury. Zlodzieje wystawiaja
    >faktury? Wiec jakie tu moze byc paserstwo?

    Żebyś się nie zdziwił. Na przykład wiele sklepów z akcesoriami GSM
    handlowało i nadal handluje kradzionymi telefonami. Co więcej,
    właściciel wie że są kradzione, bo kupuje od stałego "dostawcy", bez
    pudełek, gwarancji i ładowarek. Wie to również klient, kupując "spod
    lady" towar tańszy o 50%.

    silvermane