  • Data: 2006-11-13 11:33:58
    Temat: Re: Nieuczciwy i mściwy Sprzedający z ALLEGRO
    Od: " BrunoJ" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    usuwa po 3cim razie

    czytajac u kogos negatyw, warto poczytac strone przeciwna,
    zazwyczaj mozna sensownie wywnioskowac kto komu i dlaczego.
    Jesli ktos ma kilka takich negatywow jak przykladowy kolega
    to sie konczy przegladanie i szuka innego kontrachenta, dla zasady.

    > Co do drugiego. Chciałem u jakiegoś Super Sprzedawcy coś kupić.
    > Tak z nudów zerknąłem na jego komentarze negatywne. I na
    > komentarze u jego kupców. Sprzedawca-oszuścik po każdym
    > otrzymanym negatywie wystawiał odwetowy negatywny. Nie kupiłem
    > jednak u niego.
    > Takich kolesi sprzedających trochę inny towar niż oferowany jest
    > pełno. Nieuczciwe cwaniaczki mają zawsze w opisie, że jako
    > sprzedający wystawiają komentarz w drugiej kolejności.
    niestety prawda, i sporo to super sprzedawcy. Sprzedaja duperele, ludzie
    nawet jak dostaja troche inny towar to sie boja opisac.
    Kiedys kupowalem jakies akumulatorki w 'sklepie' z 8tys pozytywow.
    Ale sporo negatywow i neutrali - bo przyslali inne bo costam. W tym
    spora czesc dziecinady ("juz 3 dni temu wplacilem pieniadze i nic nie przyszlo").
    No i ja rowniez dostalem inne aku niz zamawialem (inna 'firma',
    pojemnosc ok). Na maila dostalem tlumaczenie ze takie byly na skladzie,
    ze to takie same sa i moge odeslac to mi wymienia (kosztowo bez sensu).
    Generalnie nie warto bylo sprawy robic, to w koncu zwykle aku
    za 4zl/szt. Jednak dla zasady....
    Dalem neutrala z w miare pokojowym tlumaczeniem
    ze na pozywyta ciut za malo jednak. W odpowiedzi dostalem... neutrala
    o tresci "polecamy!" ;-))
    Pare rzeczy zdarzalo mi sie tez sprzedawac (duperele za grosze)
    i mimo wszystko bylem zdziwiony czego sie ludzie czepiaja w towarze
    za pare zlotych...

    W kazdym razie polecam - jesli ktos ma negatywy/neutrale - warto poczytac
    komentarze tego co wystawial i bedzie wszystko wiadomo. Chyba ze jest
    ich wiecej niz na 10 minut, wtedy szkoda czasu.

    pozdrawiam
    Bruno