eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiedzialajacy internet i tel. - odszkodowanie? › Re: Niedzialajacy internet i tel. - odszkodowanie?
  • Data: 2011-09-15 18:07:34
    Temat: Re: Niedzialajacy internet i tel. - odszkodowanie?
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Mark" <t...@a...w.pl>

    >> A może to firma mała rodzinna ? Wynajmowanie kwater dla osób fizycznych
    >> nad
    >> morzem ?
    >
    > No i ? Przyznaje ze nie moge sobie skojarzyc firmy ktora w obecnych
    > czasach
    > nie mialaby conajmniej dwoch roznych telefonow - stacjonarny i komorkowy.
    > Wiec jesli padlo lacze kablowe to komorki chyba nadal dzialaja, prawda?
    > Wiec
    > argument watkodawcy ze przez miesiac nie dzialaly mu telefony jest,
    > szczerze
    > mowiac, mocno, mocno naciagany i niewiarygodny.
    > A jak dzialaly mu komorki, to i dostep do internetu ma.Poczte wysylac i
    > odbierac moze. Pakiety danych kosztuja niewiele, a jak nie stac go wydac 5
    > zl za 100MB pakiet, to co to za firma?

    Nonsensy. Usługodawca bez wątpienia ponosi winę za niedziałanie łącza tylko
    nie odpowiada za to. Jest oczywiste, że straty wynikłe z niedziałania części
    telefonów są mniejsze niż wszystkich. Tylko może niewiele mniejsze bo akurat
    używane najczęściej nie działają. Również bzdurne jest twierdzenie, że
    jakikolwiek inny dostęp do internetu równoważy straty wynikające z
    niedziałania dotychczasowego. To po prostu nie ma szansy powodzenia, bo
    nawet sama konieczność zorganizowania usługi i nauczenia się korzystania z
    niej musi coś dodatkowo kosztować. To mogłoby zadziałać gdyby samoczynnie
    zaczęło działać łącze zapasowe tylko jakoś nie zadziałało zapewne dlatego,
    że usługodawca nie zabepieczył swojej działalności w ten sposób.

    \>
    >> Na stronie www mają swoją ofertę (bez sieci serwer nie działa i tylko
    >> stoi bez
    >> użytecznie w pokoju) i klienci nie mogą się dodzwonić.
    >
    > Przepraszam, ale argument ktory przytoczyles jest wewnetrznie sprzeczny,
    > badz nie masz zielonego pojecia o zastosowaniu technologii w biznesie.
    > Wlasnie *male* firmy tego typu najglupsze co moga zrobic to miec wlasny -
    > w
    > sensie sprzetowym - serwer we wlasnej sieci lokalnej. To jest rozwiazanie
    > zarowno znacznie drozsze, jak i mniej bezpieczne w razie awarii.
    > Male firmy za niewielkie pieniadze zleca to jakiejsc profesjonalnej
    > firmie.

    Własny serwer praktycznie ZAWSZE daje większe możliwości niż cudza usługa.
    Jest tylko właśnie problem wątpliwej jakości usług telekomunikacyjnych i
    prawa sprzyjającego temu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1