eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiech rusza Narodowy Program Rozbudowy Dworców! :-) [Handel w niedziele] › Re: Niech rusza Narodowy Program Rozbudowy Dworców! :-) [Handel w niedziele]
  • Data: 2018-03-14 21:12:09
    Temat: Re: Niech rusza Narodowy Program Rozbudowy Dworców! :-) [Handel w niedziele]
    Od: kapitalikk <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Wszyscy ci piszą, że prawo nadmiernie reguluje. A ty, że powinno być wielkości
    > biblii. Czy rozumiesz co się do ciebie pisze?
    Szanowny rg

    Wydaje mi się, że wiem co do mnie piszą.
    Ja tylko ze swojej strony staram się abyśmy wyszli z poziomu taksówkarza.
    Jeśli umiesz tylko narzekać i znasz teoretyczne rozwiązania, bądź
    potrafisz tylko narzekać, to oczywiście możesz a innych nie zgadzających
    się z Twoim poglądem masz prawo uważać za idiotów. Czemu nie.
    Ja skromnie zapytałem, czy Ty m.in. potrafiłbyś sformułować w jednym
    prostym zdaniu zakaz pracy w niedzielę, którego ja nie rozwalę znajdując
    furtki, kruczki itp.
    Jeśli Wy tego nie potraficie, to co dopiero wymagać tego od
    ustawodawcy:). W końcu ustawodawca, to Ty, poprzez swoich przedstawicieli.
    Dlatego też z upartością maniaka staram się o tekst treści, jaka
    obowiązuje w Niemczech. Niech to będzie dla nas znak naszej ułomności
    względem Niemców w tym zakresie.
    Mam nadzieję, że zrozumiałeś, co napisałem.