eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiech rusza Narodowy Program Rozbudowy Dworców! :-) [Handel w niedziele] › Re: Niech rusza Narodowy Program Rozbudowy Dworców! :-) [Handel w niedziele]
  • Data: 2018-03-15 10:51:14
    Temat: Re: Niech rusza Narodowy Program Rozbudowy Dworców! :-) [Handel w niedziele]
    Od: Wojtek <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-03-14 o 21:12, kapitalikk pisze:
    > Ja skromnie zapytałem, czy Ty m.in. potrafiłbyś sformułować w jednym
    > prostym zdaniu zakaz pracy w niedzielę, którego ja nie rozwalę znajdując
    > furtki, kruczki itp.

    Oto przykład takiego prawa: zakazuje się zakazywać pracy w niedzielę,
    tym którzy chcą w niedzielę pracować, zarabiać. :)

    Oczywiście prościej byłoby by nawet i tego zdania nie było, ale to
    byłoby za proste.

    > Jeśli Wy tego nie potraficie, to co dopiero wymagać tego od
    > ustawodawcy:). W końcu ustawodawca, to Ty, poprzez swoich przedstawicieli.

    Ja nikogo nie upoważniałem do tworzenia takich durnych ustaw. A jeśli Ty
    wybrałeś taki sejm - to masz niezły gust polityczny, nie ma co...

    Pozdrawiam,
    Wojtek