  • Data: 2004-06-05 12:04:35
    Temat: Re: Może trywialne - skręt w lewo na rondzie
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W celu oznaczenie, ze dany pas służy wyłącznie do jazdy w kierunku
    > wskazanym strzałką. Innymi słowy z tego pasa powinieneś objeżdżać
    > wyspę/plac i na pewno nie wolno z niego nagle skręcić w prawo (musisz
    > wcześniej zmienić pas na taki ze strzałką skierowaną w prawo").

    Wyobraźmy sobie sytuację, że są trzy pasy. Na wewnętrznym jest znak
    poziomy "pas do skrętu w lewo" - czyli, wg Ciebie, do objeżdżania wysepki. Czy
    mogę objechać wysepkę również z pasa środkowego i prawego? Są ronda w
    Warszawie, gdzie taki manewr jest zabroniony.

    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl