  • Data: 2022-11-23 16:16:56
    Temat: Re: Marsz Niepodleglosci
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.11.2022 o 14:36, Akarm pisze:

    > Wydaje mi się, że narodowi socjaliści (czyli bojówki bolszewickiej
    > organizacji, jaką jest PiS), to nie za bardzo faszyści, a raczej naziści.

    Nie będę się spierał o nazewnictwo odcieni tego samego bagna.
    https://krytykapolityczna.pl/kraj/marsz-niepodleglos
    ci-2022/

    Jak ktoś idzie ramię w ramię z faszystami, naziolami itp., to albo z
    głupoty, albo z przekonania. I nie wiadomo co gorsze.

    > Tak to wygląda.
    > Też nie widzę powodu, żeby zachwycać się wyjątkiem, że tym razem nie
    > zostało zdewastowane miasto. Wyjątek, to wyjątek.

    Oby tylko ten spokój nie stał się normą.
    Mnie taki spokój bardziej niepokoi niż burdy z faszystami, bo to
    oznacza, że ludzie zaczynają traktować przemarsze faszystów jako coś
    normalnego. Co to kurwa za państwo, i to z taką historią, że pozwala na
    coś takiego, a wręcz to wspiera?
    Trzeba mieć niezły śmietnik w głowie, żeby się cieszyć ze "spokojnego
    marszu faszystów". I poważne luki w edukacji żeby nie wiedzieć jak się
    kończą niezakłócane przez nikogo marsze faszystów przez miasta.

    Pozdrawiam
    Piotr