  • Data: 2005-08-22 10:41:33
    Temat: Re: Mandat z Niemiec
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pako" <p...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:dec9j2$cdr$1@opal.icpnet.pl...

    > nie wiem jak to wygląda w Ausrii, ale z tego co mnie wiadomo proces
    > postępowania egzekucyjnego jest w krajach UE bardzo podobny, ale wez
    > pod uwage ze jezeli zostanie wydany nakaz zatrzymania, czego Tobie
    > nie zycze to zsumują wszystkie niezapłacone mandaty i co wtedy jak
    > bedziesz miał do zapłaty np 1000 euro, chyba nie sądzisz ze panowie
    > policjanci pojadą z Tobą do bankomatu?

    Zazwyczaj mam tyle przy sobie (zreszta mysle, ze chyba bez problemu by
    podjechali, gdybym chcial zaplacic, nie?, poza tym, nie obsluguja
    jeszcze kart?), nie bardzo jednak rozumiem mechanizm mozliwosci
    wydania nakazu zatrzymania. Na kogo ten nakaz ma byc wystawiony? Te
    "mandaty" przychodza do mnie jako do wlasciciela pojazdu, zastanawiam
    sie na jakiej podstawie mozna ad hoc wykazac, ze to ja popelnilem te
    wykroczenia, zakladajac brak mozliwosci rozpoznania mnie na fotce (no
    i przeciez nie jezdze do Austrii z tymi fotkami przy sobie), tzn.
    stwierdzam, ze to nie ja (pomijam tutaj te przyjete i podpisane
    mandaty). No ale moze kiedys uda mi sie przetestowac (czego w sumie
    takze sobie raczej nie zycze). :-)

    > Kiedyś miałem do zapłaty mandacik 80 marek i tez sobie pofolgowałem,
    > po chyba 3 latach bums na granicy w Swiecku zatrzymanie przez
    > niemiaszków i wtedy było juz 480 marek do zapłaty. Miałem przy sobie
    > 200 marek ale niestety za mało. Do bankomatu nie maja obowiązku
    > zawieść, wieć posiedziałem sobie 2 godzinki w celi. A miałem
    > szczescie ze mam soistre w niemczech i ona perzelała na konto i
    > wysłałą potwierdzenie faxem. Jak nmasz ochotę coś przemysleć to cela
    > jak najbardzie właściwa, nikt nie przeszkadza no chyba ze trafisz na
    > jakiegos turka :)albo turków.

    Moze sie kiedys uda miec taka przygode, zobaczymy :). W sumie ja
    raczej bede odmawial zaplacenia, wiec moze byc ona nawet bardziej
    dlugotrwala niz 2 godziny. Ale z tym, ze z 80 marek zrobilo sie 480,
    to nie masz wrazenia, ze ktos Cie troche wykolowal ?? No i 3 lata ?
    Nie masz wrazenia, ze zaplaciles jakas wirtualna, a co najmniej
    przedawniona naleznosc ?

    marekz

    marekz