  • Data: 2005-08-22 11:18:06
    Temat: Re: Mandat z Niemiec
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pako" <p...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:decauo$dq5$1@opal.icpnet.pl...

    > fajnie cieszę sie, jednakze wez pod uwage fakt iz w momencie nakazu
    > zaplaty jaki zatrzymania Twoim partnerem do rozstrzygniecia sporu
    > nie bedzie policjant, bo jemu to lotto :) czy cie zamknie czy nie! a
    > udowadniac swoją niewinnosc bedziesz przed sadem, a na ewentualna
    > rozprawe bedziesz musiał poczekać, bo jak wiadomo u niemiaszków nie
    > ma nic odrazu. Pytanie czy warto?

    Widac na pierwszy rzut oka, ze nie warto wdawac sie w spory, ktorych
    skladnikiem jest tymczasowe aresztowanie :-). Moja niepewnosc budzi
    tylko fakt, ze nie spotkalem sie z wystawieniem takiego nakazu
    zatrzymania, ani w swoim przypadku, ani w przypadku zadnego znajomego.
    Zastanawiam sie wiec, dlaczego to nie nastapilo, bo nalezalo by
    oczekiwac, ze jesli takie rzeczy sie zdarzaja, to jest to jakas
    standardowa procedura, a nie losowanie: "na tego goscia wystawmy
    nakaz, a na tego nie". A tutaj nic, ani w przypadku fotek (tutaj
    intuicja mi podpowiada, ze to nie ma szans nastapic), ani w przypadku
    normalnych mandatow przyjetych do reki (tutaj pewnie rzeczywiscie
    teoretycznie moze cos takiego nastapic). No nic, nastepnym razem tam
    jade w okolicy 5 wrzesnia, jak sie nie bede odzywac przez ponad
    tydzien, znaczy siedze. ;-) Moze to kwestia malej sumarycznej
    wysokosci tych mandatow (ponizej 500 euro, z tego zapewne jeden, dwa
    lub trzy juz przedawnione) ?

    marekz