  • Data: 2005-08-22 10:55:15
    Temat: Re: Mandat z Niemiec
    Od: Pako <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik MarekZ napisał:

> [...]
    > jeszcze kart?), nie bardzo jednak rozumiem mechanizm mozliwosci wydania
    > nakazu zatrzymania. Na kogo ten nakaz ma byc wystawiony? Te "mandaty"
    > przychodza do mnie jako do wlasciciela pojazdu, zastanawiam sie na
    > jakiej podstawie mozna ad hoc wykazac, ze to ja popelnilem te
    > wykroczenia, zakladajac brak mozliwosci rozpoznania mnie na fotce (no i
    > przeciez nie jezdze do Austrii z tymi fotkami przy sobie), tzn.
    > stwierdzam, ze to nie ja (pomijam tutaj te przyjete i podpisane
    > mandaty). No ale moze kiedys uda mi sie przetestowac (czego w sumie

    fajnie cieszę sie, jednakze wez pod uwage fakt iz w momencie nakazu
    zaplaty jaki zatrzymania Twoim partnerem do rozstrzygniecia sporu nie
    bedzie policjant, bo jemu to lotto :) czy cie zamknie czy nie! a
    udowadniac swoją niewinnosc bedziesz przed sadem, a na ewentualna
    rozprawe bedziesz musiał poczekać, bo jak wiadomo u niemiaszków nie ma
    nic odrazu. Pytanie czy warto?

    > Moze sie kiedys uda miec taka przygode, zobaczymy :). W sumie ja raczej
    > bede odmawial zaplacenia, wiec moze byc ona nawet bardziej dlugotrwala
    > niz 2 godziny. Ale z tym, ze z 80 marek zrobilo sie 480, to nie masz
    > wrazenia, ze ktos Cie troche wykolowal ?? No i 3 lata ? Nie masz
    > wrazenia, ze zaplaciles jakas wirtualna, a co najmniej przedawniona
    > naleznosc ?

    Było za duzo, fakt, ale w tym momencie nie myslałem o tym, tylko zeby
    stamtad wyjsc. Faktem jest ze odwołałem sie i otrzymałem po klilku
    pismach zwrot około 300marek i na tym sie sprawa zakonczyła.