  • Data: 2005-08-22 14:00:19
    Temat: Re: Mandat z Niemiec
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@S...op.pl> napisał w
    wiadomości news:MPG.1d73f1402629603498a1d0@news.task.gda.pl...

    > Alez jest. I stosuje sie go. Jesli obywatel panstwa osciennego
    > zostanie
    > u nas ukarany mandatem i nie bedzie mogl oplacic go gotowkowo, albo
    > gdy
    > nie zgodzi sie z mandatem i bedzie musiala sie odbyc rozprawa, to
    > policja wsadzi takiego delikwenta do aresztu.

    Nie jest to na 100% zasada o zasiegu miedzynarodowym. Mam bowiem przed
    soba kilka mandatow kredytowych z Wiednia i okolic (okazalo sie, ze
    nie jest ich jednak 5, ale w sumie 7), ktore normalnie otrzymalem jako
    kredytowe!! Jest napisane, ze moge nawet zaplacic elektronicznie
    przelewem ;-). Sumy rozne, od 21 Euro do 150 Euro.

    marekz