  • Data: 2013-02-11 09:57:11
    Temat: Re: Mandat od ITD bez zdjecia
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 10 lutego 2013 20:57:05 UTC+1 użytkownik John Kołalsky napisał:
    > I co dalej ? Pomijając, że to ciągle tylko zdjęcia to ich jakość jest zbyt
    >
    > licha by na tej podstawie czegokolwiek dowodzić.

    Tu się bardzo mylisz. Liche to były czarno białe kserokopie zdjęć wysyłane przez
    SG/SM kierowcom.
    Miałem okazje dwa razy widziec oryginał w kolorze- kumpel strażnik z laptopa mi fotki
    wyświetlał bezpośrednio- jak przybliżył to było widać kazdy pryszcz na gębie
    kierowcy. Z naklejki z szyby przecież nr spiuja również

    > Można wręcz wykorzystać je
    >
    > do pomawiania tak, jak Palikot proponuje jeździć z maską Nowaka.

    Albo wskazywać Nowaka czy Palikota jako osoby którymj użczylismy auto.
    Ciekawe co za to grozi?