  • Data: 2003-03-28 11:44:45
    Temat: Re: Kupno mieszkania
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik [...]

    > Problem w tym ze ja juz (chyba) mam mieszkanie. I nie wiem czy najpierw je
    > sprzedam czy kupie nowe. Wiem ze to troche zakrecone :)) I prosze mi
    > nie "panowac" :)

    Albo sie ma, albo sienie ma.... no ale jak masz i masz krocej niz 5 lat
    i CHCESZ sprzeac to sprzedaj wczesniej i zloz oswiadzenie,
    ze uzyskane pieniadze wydasz na "zaspokojenie potrzeb meiszkaniowych"..
    bo jakne, to ci "lupna" zryczaltowane 10% na podatek dochodowy.

    > Jak bede mial wiecej konkretow w rece to rzeczywiscie sie wybiore. Dzieki
    za
    > porady.

    Poza tym, ze notariusz dosc duzo kasy bierze, tonie ma czego sie go bac...
    mozna isc juz dzis..

    Boguslaw