  • Data: 2003-03-28 11:57:48
    Temat: Re: Kupno mieszkania
    Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Albo sie ma, albo sienie ma....

    To nie takie proste - stoi mieszkanie ale nie wiem czy jest ono na mnie czy na
    ojca bo do tej pory mnie to nie interesowalo.

    > no ale jak masz i masz krocej niz 5 lat
    > i CHCESZ sprzeac to sprzedaj wczesniej i zloz oswiadzenie,
    > ze uzyskane pieniadze wydasz na "zaspokojenie potrzeb meiszkaniowych"..
    > bo jakne, to ci "lupna" zryczaltowane 10% na podatek dochodowy.

    A nie mozna odwrotnie, tzn. kupuje nowe, sprzedaje stare i skladam to
    oswiadczenie? Bo przeciez mozna miec wiecej kasy i nie trzeba koniecznie
    kupowac nowego mieszkania za _te_same_ pieniadze jakie sie dostalo ze sprzedazy
    starego.

    > Poza tym, ze notariusz dosc duzo kasy bierze, tonie ma czego sie go bac...
    > mozna isc juz dzis..

    Mam znajomego notariusza ale on mieszka troche daleko wiec wypytam sie go przy
    okazji. Co bede innemu i tak juz wypchana kiese nabijal :))

    Pzdr
    Konrad

    ps. Jeszcze troche i mi sie dobowy limit na onecie skonczy wiec prosze sie nie
    obrazic jak zamilkne. W razie czego chetnie przeczytam dodatkowe informacje na
    privie: k...@p...pl