  • Data: 2003-03-28 11:34:58
    Temat: Re: Kupno mieszkania
    Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Nie musisz brać ślubu ! :)

    Wiem ze nie musze ale chce :))) Tylko ze wtedy kiedy oboje bedziemy mieli do
    tego glowe a nie za 4 miesiace.

    > Premia się należy, o ile mieszkanie będzie też na twoją dziewczynę.

    To juz cos.

    > Ja tak kupowałem chatę. Najpierw było pod górkę, ale okazało się, że jest
    > przepis, który mówi, że można dostać premię przy współwłasności i basta. Jak
    > Ruszyłem sprawę w PKO to od razu zmiękli i z premia nie było kłopotu.
    > Jest przepis. Premie musicie dostać, udział procentowy spisuje notariusz.
    > Powodzenia, tylko nie daj się zbyc, że premii nie dostaniesz, bo oni (pko?)
    > dobrze wiedzą, że się należy, a kaska piechotą nie chodzi.

    Dzieki, sprawa ksiazeczki oczywiscie zalatwiana bedzie w PKO. Ja ten bank
    omijam zawsze szerokim lukiem ale widze ze w koncu bede musial isc do jaskini
    lwa :)
    Jeszcze raz dziekuje wszystkim za rady, jakbym jeszcze mial jakies watpliwosci
    to nie omieszkam napisac.

    Pozdrawiam
    Konrad Inglot