eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKonsekwencje strzelaniny w Oxford High School (US) dla rodziców zabójcy. › Re: Konsekwencje strzelaniny w Oxford High School (US) dla rodziców zabójcy.
  • Data: 2024-03-19 16:54:50
    Temat: Re: Konsekwencje strzelaniny w Oxford High School (US) dla rodziców zabójcy.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.03.2024 o 16:07, Kviat pisze:

    > Hmmm... wspólne spędzanie czasu z urządzeniami służącymi do zabijania.
    > Ciekawa koncepcja. Atrakcyjna wręcz.

    Przecież nie idziesz na strzelnicę zabijać. Troszkę dramatyzujesz.

    > A jeszcze inni będą potrafić biegle posługiwać się bronią, więc będą
    > mieli gotowy pomysł na ukaranie kolegów za obśmianie w szkole.

    Albo nożem, albo samochodem. Albo kareatem, albo siekierą.

    > Albo staruszków odstrzelić. Po co się wysilać, skoro już się nabyło
    > umiejętności?

    Wydaje mi się, że trzymanie lufy w kierunku "przeciwnika" nie wymaga
    jakiegoś specjalnego treningu. Dramatyzujesz. Hamerykańskie strzelaniny
    w szkołach nie wynikają raczej z niesamowitego obejścia się z bronią a z
    jej dostępności. Krytykowanie strzelania na strzelnicy bo ktoś może
    wziąć broń do szkoły jest jak krytykowanie bejsbola, bo ktoś może zabrać
    besbola do szkoły. Albo uczenia się latania samolotem bo ktoś może
    przywalić w WTC. A jak strzelać z głupiego pistoletu dowiesz się z gier
    (paradoksalnie okazało się że nie powodują agresji) i jutuba. Strach
    pomyśleć czego uczą się na starych dungeon&dragons i innych rpgach;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!