  • Data: 2021-05-04 12:42:53
    Temat: Re: Koniec z anonimowością policjantów
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Dokładnie - zepsuło się nagranie - znaczy z definicji wersja
    > obywatela. Zespuło się nagranie i potem okazało się, że jednak było
    > inaczej niż kulson zapamiętał - kulson aut ze służby i emerytury -
    > składanie fałszywych zeznań to przestępstwo. Jeśli nie pamięta to
    > niech mówi, że nie pamięta. Jak źle pamięta to są na to paragrafy.

    > Tylko my tu rozmwaiamy o tych głupich imiennikach. Prawo jest -
    > kulsona ma obowiązek być umundurowany, w skład munduru wchodzi
    > imiennik (poza odziałami zwartymi). 2/3 kulsonów ma to w dupie i
    > oscentacyjnie łamią prawo. Wiec co z tego że zmienisz prawo?

    A do kurwy nędzy jak wysoko w górę leci (znacząca/skuteczna)
    odpowiedzialność za braki imiennika policjanta w ramach oddziału
    zwartego? Odpowiedzialność zasadniczo służbowa (więcej niż jeden brak) a
    karna w "ekstremalnych" przypadkach (próg na zawiasy: paręnaście procent
    braków na setkę+ policjantów przy braku ciężkich pobić).

    Ja mają w dupie *i mieli w dupie* to znaczy że system egzekwowania tego
    wymogu jest *i był* "nieskuteczny". Jeśli ten wymów jest naprawdę
    znaczący to szersze jego olewanie nie jest już *tylko* przewiną
    "szeregowych policjantów".

    Policja to nie tylko "pojedynczy policjanci" ale instytucja/system.
    Czarne owce muszą się czasem trafiać ale jak stado ma to w dupie to całe
    stado jest do obsranej dupy.

    --
    A. Filip