eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!" › Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
  • Data: 2015-03-12 17:31:34
    Temat: Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > Taki, który nakazuje zająć ruchomości będące we władaniu dłużnika, a nie
    > będące własnością dłużnika.

    No to pozostaje tylko dociekac jakimi to przeslankami kierowal sie ten
    zlodziej zajmujac traktor sasiada. I czemu tego sasiada, a nie innego.

    > Ależ nie musi, nie ma obowiązku dbać o swoją własność.

    Powszechny dostep do broni zalatwil by sprawe;-)

    > Najgorsze jest to, że ktoś, kto się nie zna, uznaje, że przepisy są
    > takie, jak mu się wydaje że być powinny (tak zwany chłopski rozum) i
    > chce, aby wszyscy wokół stosowali jego wyobrażenie o prawie, a nie
    > uchwalone przepisy.

    Cale zycie sie czlowiek uczy. Mam jakies pojecie o geologii, o
    elektronice, z chemii tez cos jeszcze pamietam, o prawie jak widac nie.
    Zamiast studiowac w/w, lub sie ich uczyc by myself nalezalo studiowac
    prawo, zostac komornikiem i krasc legalnie. Tylko sumienie i wiek
    niekompatybilne;-)

    > Przecież nie dyskutujemy o tym jakie mamy propozycje zmian w prawie,
    > tylko jakie przepisy są tu i teraz.

    Powiadasz, ze dopuszczaja kradziez i paserstwo...

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa