eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKiedy spzedawca ma prawo wyprosic klienta? › Re: Kiedy spzedawca ma prawo wyprosic klienta?
  • Data: 2003-05-03 01:43:07
    Temat: Re: Kiedy spzedawca ma prawo wyprosic klienta?
    Od: "Roman" <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    grzegorz <g...@s...pl> napisał(a):

    > czy mozna odmówic komus sprzedazy towary w wypadku gdy zachowuje sie
    > nieodpowiednio

    Oczywiście.
    Potraktujmy prawo do kupna określonego towaru w określonym sklepie jako prawo
    podmiotowe klienta. Odmowa lub niewpuszczenie do sklepu w opisanym przez
    Ciebie przypadku nie podlega ewentualnemu zaskarżeniu.

    Art. 5 Kodeksu cywilnego:
    Nie można czynić ze swojego prawa użytku, który by był sprzeczny ze społeczno-
    gospodarczym przeznaczeniem tego prawa lub z zasadami współżycia społecznego
    w Rzeczypospolitej Polskiej. Takie działanie lub zaniechanie uprawnionego nie
    jest uważane za wykonywanie prawa i nie korzysta z ochrony.

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1