eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKiedy spzedawca ma prawo wyprosic klienta? › Re: Kiedy spzedawca ma prawo wyprosic klienta?
  • Data: 2003-05-03 13:00:44
    Temat: Re: Kiedy spzedawca ma prawo wyprosic klienta?
    Od: "grzegorz" <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Kamil Gołaszewski" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3EB35B00.8000203@poczta.onet.pl...
    > Roman wrote:
    > > Potraktujmy prawo do kupna określonego towaru w określonym sklepie jako
    prawo
    > > podmiotowe klienta.
    >
    > A możemy?
    >
    > KG

    Jezeli wystawiam towar publicznie z oznaczeniem ceny to jest to
    oferta(Art.543) z tego, co wiem wystarcz, aby ktokolwiek zaakceptowal oferte
    i dochodzi do zawarcia umowy.

    Czy wyproszenie ze sklepu z powodu nieodpowiedniego zachowania (obelgi w
    strone sprzedawcy, przeklenstwa, ktore odstraszaja innych klientow) jest
    przekroczeniem art.5 KC?

    Czy mozemy traktowac prawo do kupna okreslonego towaru w okreslonym sklepie
    jako prawo podmiotowe klienta?

    Czy mozna w ogole nie wpuscic kogos do sklepu, bo juz raz nabroil?



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1