eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKiedy spzedawca ma prawo wyprosic klienta? › Re: Kiedy spzedawca ma prawo wyprosic klienta?
  • Data: 2003-05-02 22:20:16
    Temat: Re: Kiedy spzedawca ma prawo wyprosic klienta?
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "grzegorz" <g...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:b8uq8p$7pq$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >
    > Użytkownik "grzegorz" <g...@s...pl> napisał w wiadomości
    > news:b8uldf$ikt$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > > Kiedy sprzedawca ma prawo wyprosic klienta?
    > > Czy jest jakis przepis dajacy prawo sprzedawcy w ogole nie wpuscic
    > klienta?
    > > Bardzo prosze o dokladne podanie paragrafow.
    > > Klient wielokrotnie obrazil sprzedawce a takze klientow, ktorzy akurat
    > > znajdowali sie w sklepie, uzywal niecenzuralnych slow.
    > > Bardzo prosze o pomoc
    > > Pozdrawiam Grzegorz
    > >
    >
    > czy mozna odmówic komus sprzedazy towary w wypadku gdy zachowuje sie
    > nieodpowiednio

    A klient miał krawat ?
    Bareja się kłania.

    Karol



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1