eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKiedy spzedawca ma prawo wyprosic klienta? › Re: Kiedy spzedawca ma prawo wyprosic klienta?
  • Data: 2003-05-03 09:05:23
    Temat: Re: Kiedy spzedawca ma prawo wyprosic klienta?
    Od: "Rafał" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Do tego żeby kogoś nie obsłużyć w sklepie albo go nie wpuścić na jego teren
    nie jest Ci potrzebny żaden paragraf.
    Jeżeli sklep wydzierżawiasz lub jestes jego wlaścicielem tzn. że posiadasz
    tytuł prawny do tego terenu więc jeśli sobie nie życzysz kogoś na swoim
    terenie to możesz go wyprosić bez żadnych konsekwencji prawnych, co więcej
    jeżeli ktoś narusza twoją własność to możesz użyć nawet siły aby go usunąć
    ze swojego terytorium. W końcu to ty jesteś panem na swojej ziemi.(prawo
    wlasności)
    Kolejna kwestia to taka że aby umowa sprzeedaży doszła do skutku to po
    stronie kupującego jak i sprzedającego musi istnieć wola zawarcia
    tranzakcji. Jeżeli po stronie sprzedającego nie ma woli sprzedaży towaru to
    nie ma mowy o żadnej tranzakcji. (umowa kupna-sprzedaży KC) Przecież to twoj
    towar i robisz z nim co Ci się podoba.

    Użytkownik "grzegorz" <g...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:b8uldf$ikt$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Kiedy sprzedawca ma prawo wyprosic klienta?
    > Czy jest jakis przepis dajacy prawo sprzedawcy w ogole nie wpuscic
    klienta?
    > Bardzo prosze o dokladne podanie paragrafow.
    > Klient wielokrotnie obrazil sprzedawce a takze klientow, ktorzy akurat
    > znajdowali sie w sklepie, uzywal niecenzuralnych slow.
    > Bardzo prosze o pomoc
    > Pozdrawiam Grzegorz
    >
    >
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1