eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJaki był status RP3 prawny "gości" więzienia-katowni USA/CIA w Starych Kiejkutach? › Re: Jaki był status RP3 prawny "gości" więzienia-katowni USA/CIA w Starych Kiejkutach?
  • Data: 2019-10-31 23:55:14
    Temat: Re: Jaki był status RP3 prawny "gości" więzienia-katowni USA/CIA w Starych Kiejkutach?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.10.2019 o 21:11, A. Filip pisze:

    > No to "dla ustalenia uwagi" podaj przykład możliwego takiego statusu że
    > "pozbawienie wolności" na terenie RP3 przez USA/CIA byłoby zgodne z
    > prawem RP3.

    Zbrodniarze wojenni ujęci w Polsce i oczekujący na ekstradycję - tylko
    sąd powinien zatwierdzić to aresztowanie. Zakładając, ze to byli jacyś
    terroryści, to sądzę, że legalny sposób ich pozbawienia w Polsce
    wolności wymyślić by się dało, ale gdyby to tak zrobiono, to najpewniej
    już dawno by ktoś to wyjaśnił.

    --
    Robert Tomasik