  • Data: 2009-04-15 08:40:07
    Temat: Re: Jak zwolnic pracownika, ktory buntuje innych?
    Od: "Emka" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał

    > Pomyłką historii ;) Podobnie jak komunizm (w takiej formie, jaka się
    > trafiła).

    Z ciekawości - to co proponujesz zamiast takich systemów?

    > To dla ciebie "jedynie"?

    Przecież dostają za to wynagrodzenie adekwatne do włożonej pracy.
    Właściciel wkłada i kapitał i pracę i wiedzę merytoryczną. Plus nerwy i
    nieprzespane noce. Plus wiedzę jak zarządzać, by zyskać, a nie stracić.
    Pracownik ten aspekt istnienia firmy ma głęboko w rzyci, bo to, czy firma
    się utrzyma czy nie, ma dla niego drugorzędowe znaczenie. Zawsze można iść
    pracować gdzieś indziej.

    > Pokaż mi firmę, która powstała wyłącznie dzięki kapitałowi, bez niczyjej
    > pracy ni wiedzy ;->

    Chcesz powiedzieć, że wg Ciebie właściciel tej wiedzy i pracy nie wnosi? Że
    to taki pan, co rzuca jedynie kasę na stół i mówiąc "A teraz zarabiajta na
    mnie, no!" wyjeżdża sobie na dożywotnie wczasy na Malediwy?

    > Mówimy teraz o właścicielu, czy o kierowniku? Bo to dwie różne osoby,
    > choć czasami w jednym ciele.

    Czasami? Raczej przeważnie. Dla Ciebie właściciel to (patrz wyżej)
    najwyraźniej gruby facet z cygarem wylegujący się na kanapie i nie mogący
    sobie przypomnieć jak właściwie nazywają się jego wszystkie firmy ;-)

    Pozdrawiam
    Emka