  • Data: 2009-04-14 13:41:18
    Temat: Re: Jak zwolnic pracownika, ktory buntuje innych?
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 14 Apr 2009 13:29:54 +0000 (UTC), Olgierd
    <n...@n...problem> wrote:

    >Cóż, to grupa o prawie, nie o opowieściach. Hire and fire w Polsce nigdy
    >nie będzie.

    No wlasnie, a dlaczego nei bedzie? Polacy sie nie nadaja? Klimat za
    zimny? Bo meilismy rozbiory? W prostych slowach objasnic poprosze.

    Poprosze rozneiz o wyjasneinie dlaczego w ogloszeniach o prace pisze
    sie nagminnie "do 35 lat"? Albo "kobiet nei zatrudniamy". Albo "kobiet
    z dziecmi nie zatrudniamy". Albo "zatrudniamy tylko osoby samotne" .Tu
    gdzie jestem, za cos takiego ogloszeniodawca poszedlby siedziec. Do
    pierdla. W Polsce, taki Doskonaly Kodeks, takie Doskonale Prawo a
    dyskryminowac mozna jawnie i otwarcie

    Przy okazji, ze slow Kolegi wydedukwoac mozna ze "hire and fire" jest
    "bezprawne". Nie jest, jezeli prawo na to zezwala.

    A.L.