  • Data: 2009-12-07 13:55:40
    Temat: Re: Jak złozyć pozew przeciwko ubezpieczycielowi
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    przypadek pisze:

    > Nie wiem generalnie co stoi za takimi radami, chyba tylko liczenie na
    > głupotę ubezpieczonego. Ubezpieczony ma w swoim ubezpieczeniu OC (a
    > może jest to nawet w ustawie?) że musi o każdych roszczeniach
    > powiadomić ubezpieczyciela więc ostatecznie ubezpieczyciel zapewni mu
    > ochronę prawna albo sam wstapi do procesu wiec wyjdzie na to samo.
    > Ubezpieczony musialby byc ostatnim kretynem, zeby tego nie zrobic albo
    > zeby bez zgody ubezpieczyciela zawrzeć umowę, chyba tylko na to można
    > liczyć...

    To już jest problem ubezpieczonego, czy poinformuje ubezpieczyciela o
    procesie, czy nie. Pragnę jedynie zauważyć, że odpowiedzialność zarządcy
    lasu może być szersza niż odpowiedzialność ubezpieczyciela, tym samym
    pozywanie wyłącznie zakład ubezpieczeń, zamiast sprawcę szkody, można
    sobie "strzelić w stopę".

    --
    Liwiusz