  • Data: 2022-09-27 16:00:49
    Temat: Re: Jak przejmiemy władzę, wprowadzimy terror narodowy
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 27 Sep 2022 15:13:46 +0200, Kviat wrote:
    > https://www.tokfm.pl/Tokfm/7,103085,28934537,jaszczu
    r-rejestruje-partie-i-chce-startowac-w-wyborach-kim.
    html
    > Kolejny przykład na porażkę systemu edukacji.
    > I służby zdrowia.
    > Tylko nie wiem, czy w tej kolejności.

    Ale o co chodzi - chcesz ludziom zabronic miec poglady, a politykom
    zabronic marzyc o władzy?
    czy poglądy mogą miec dowolne, byle były "jedynie słuszne" ?

    Czy moze uwazasz ze takie ... jakby to ując ... beztalencia,
    nieudaczniki, nie powinni sie pchac do polityki, powinni ze szkoly
    wiedziec, ze nie maja szans ?

    No ale nie - skoro sa obawy, ze przekrocza prog 5%, to nie mozna tak
    nazywac.

    A potem zobacz, co sie we Wloszech stało.
    Za to na Kubie jaka odwilz - malzenstwa jednoplciowe będą.

    A moze to o autora artykułu chodzi, ktory robi z igły widły - Jaszczur
    zdobedzie 0.1% glosow i tak sie skonczy, a autor powinien ze szkoly to
    rozumiec :-)

    A krok nastepny ... czy donos na OMZRiK bedzie na miejscu?
    Bo skupienie sie chocby na "sympatykach reżimu Łukaszenki" to mi
    wyglada na ksenofobiczne, dyskryminujące, i moze nawet rasistowskie,
    ale z tego ostatniego to sie mogą wybronic, ze tu o żadną rasę nie
    chodzi, bo i niby jaką :-)

    J.