eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak bronić się przed zlicytowaniem mieszkania przez wspólnotę? (długie) › Re: Jak bronić się przed zlicytowaniem mieszkania przez wspólnotę? (długie)
  • Data: 2003-09-25 12:24:26
    Temat: Re: Jak bronić się przed zlicytowaniem mieszkania przez wspólnotę? (długie)
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Deuter" <d...@o...pl> wrote in message
    news:bks2tf$59bol$1@ID-204340.news.uni-berlin.de...

    > Zeby sprawa trafiła do sądu musi być uchwała lokatorów, każdy z nich
    > (właścicieli lokalu) będzie musiał podpisać się w rubryce "ZA",
    "PRZECIW",
    > "WSTRZYMUJĘ SIĘ".
    Nigdy o tym nie słyszałam. To ma jakąś podstawę prawną? Bo jeśli nie, to
    może się okazać, że tu będzie inaczej.
    Pomysł pogadania z lokatorami nie jest głupi.
    Oczywiście w wersji: przywitać się, przedstawić, przeprosić za remont i
    spytać, czy przypadkiem im to nie przeszkadza, bo bardzo się starają, żeby
    nie. W zasadzie szkoda, że nie zrobili tego wcześniej.
    Pozdrawiam,
    MArta