eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak bronić się przed zlicytowaniem mieszkania przez wspólnotę? (długie) › Re: Jak bronić się przed zlicytowaniem mieszkania przez wspólnotę? (długie)
  • Data: 2003-09-26 19:33:09
    Temat: Re: Jak bronić się przed zlicytowaniem mieszkania przez wspólnotę? (długie)
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Anula" <a...@i...pl> wrote in message
    news:bl0rnl$n02$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Na razie odwiedziliśmy sąsiadów "bocznych". Remont nie jest dla nich
    > uciążliwy.
    No to jeśli najbliżsi sąsiedzi nie widzą problemu, to sprawa jasna. Sąsiadki
    są przewrażliwione, skoro tylko im to przeszkadza. Zebranie powinno być
    formalnością. Przejmujecie się, rozmawialiście z sąsiadami, nikt inny nie
    widzi problemu.
    > Zastanawiam się tylko poważnie nad wizytą u sąsiadek z dołu. Przyznam
    > szczerze, że taka konfrontacja trochę mnie przeraża.
    No nie wiem, czy ja bym na Twoim miejscu teraz poszła. Szczególnie po takim
    ostrym wystąpieniu przeciw Wam i w trakcie próby zlicytowania Was. Ja bym
    chyba zaczekała, aż na zebraniu uznają, że to przesada. Wtedy to będzie
    miało inny wydźwięk - że jednak się nimi przejmujecie, nawet jeśli formalnie
    nie mają racji. Wcześniej mogą takie przyjście źle zrozumieć - jako
    przyznanie się do winy, strach przed zebraniem, zacząć Was objeżdżać, a na
    zebraniu mieć pretensje, że po tym wszystkim się bronicie.
    > Ja osobiście
    > np. nie podpisałabym się pod czymś świadczącym przeciwko sąsiadom,
    >których wogóle nie znam.
    Tu nie chodzi o świadczenie przeciw komuś, a o osądzanie kogoś. Wspólnota
    decyduje o czymś na podstawie przedstawionych dowodów. Dlatego tak ważne
    jest, że możesz śmiało powiedzieć, że inni najbliżsi sąsiedzi uważają, że
    wcale nie jesteście uciążliwi.
    Pozdrawiam,
    MArta